前往
大廳
漫畫

《植物童話》011-自給自足

乙乙養成師 | 2021-01-30 11:44:53 | 巴幣 16 | 人氣 540

連載中《植物童話》
資料夾簡介
一株小灌木叢與朋友們的故事。 目前固定一週更新一次哦!

1 / 8

農曆春節快到啦~大家準備好要怎麼慶祝了嗎?
雖然疫情的緣故,作者建議大家不要去人太多的地方,避免感染的可能。
但大家還是要找個時間跟親朋好友聚聚,聊聊生活日常,寒暄一下哦~
然後新年圖文已經製作完成了,嘿嘿 !這次私下朋友們的反應都還不錯,可以期待一下!

這集是小露的生活日常部分,可以看到她是一個容易激動且入戲太深的...腐女<3
對應玉露植物對於溫度、濕度變化都特別敏感的特質~

BTW,主題曲的部分目前卡關,這類型的太難啦,所幸先跳過...(小聲)

Chinese New Year is coming, How's your plan ?
Because of the pandemic, I suggest everyone stay away from the crowed people.
And we can visit our family members and friends at somewhere else~
Then, I just finished the Chinese New Year Celebration card, It looks NICE !

This episode is talk about Lulu's daily life.
Yup, she's a dramatic and sensitive Fujoshi (girls who love watching BL)
And it fits succulents plant's features ~ Very sensitive about moisture and temperature.

BTW, the theme song has been a tough stuff for me, still processing...

創作回應

水墨靜
顏藝小露XDDDD(看來那本太虐了,連書都燒掉了囧)
2021-01-30 12:28:21
乙乙養成師
是一個非常情緒化的少女(菸)
2021-01-31 10:40:19
第二張的對白「被分開」打成「分被開」了?
2021-01-31 04:35:22
乙乙養成師
對,有幾個朋友也跑來跟我說XD太羞恥了,下次會多注意的,謝謝提醒!!
2021-01-31 10:40:47

更多創作